Ustavni sud zaključuje da nije povrijeđeno pravo iz člana 1. Protokola broj 12 u vezi s pasivnim biračkim pravom iz člana 13.7 Izbornog zakona u vezi sa članom 4.4 Izbornog zakona kada je apelantu bilo omogućeno da se, u skladu sa članom 4.4 Izbornog zakona, prijavi za učešće na izborima za načelnika općine na kojim je, u skladu sa članom 13.7 Izbornog zakona, svim biračima upisanim u Centralni birački spisak za osnovnu izbornu jedincu Srebrenica bez diskriminacije i pod jednakim uvjetima bilo omogućeno da u skladu s Izbornim zakonom biraju načelnika.
• Odluka o dopustivosti i meritumu broj AP-4144/16 od 10. novembra 2016. godine, stav 84, objavljena u „Službenom glasniku Bosne i Hercegovine" broj 93/16, navodna diskriminacija u ostvarivanju prava da se bude biran, nema povrede člana 1. Protokola broj 12 uz Evropsku konvenciju
Nije došlo do povrede zabrane diskriminacije iz člana 1. Protokola broj 12 uz Evropsku konvenciju u pogledu uživanja prava na naknadu plaće za vrijeme privremene nesposobnosti za rad propisane Zakonom o zdravstvenom osiguranju, s obzirom na to da se apelantica koja kao advokat samostalno obavlja profesionalnu djelatnost ne nalazi u analognoj ili relevantno sličnoj situaciji kao lice koje je u radnom odnosu kod poslodavca.
• Odluka o dopustivosti i meritumu broj AP-97/21 od 18. oktobra 2022. godine, stav 43, objavljena u „Službenom glasniku Bosne i Hercegovine“ broj 74/22
Ustavni sud smatra da je apelantica diskriminirana na osnovu spola zato što razlika u postupanju prema njoj nije bila nužna u datim okolnostima, s obzirom na to da sud u osporenim odlukama nije dao zadovoljavajuće obrazloženje o tome da postoji objektivno i razumno opravdanje za to što apelantica nije vraćena na radno mjesto na kojem je radila do odlaska na porodiljsko odsustvo, odnosno o tome zašto je apelantica, nakon povratka s trudničkog bolovanja i korištenja zakonskog prava na skraćeno radno vrijeme nakon porodiljskog odsustva, raspoređena na nižerangirano radno mjesto. Stoga, Ustavni sud smatra da je u konkretnom slučaju došlo do kršenja zabrane diskriminacije iz člana 1. Protokola broj 12 uz Evropsku konvenciju zato što tuženi nije pružio relevantno obrazloženje kojim bi opravdao apelanticin različit tretman nakon povratka s porodiljskog odsustva.
• Odluka o dopustivosti i meritumu broj AP-2758/21 od 11. jula 2024. godine, stav 42, objavljena u „Službenom glasniku Bosne i Hercegovine“ broj 53/24